Excited.

Jag har varit otroligt dålig på att blogga den senaste tiden. Jag tror att det beror på att jag befinner mig i något slags mörker. Trots sommaren. Eller kanske just på grund av den? Det är inte lätt att hålla humöret uppe när man bara ser sommaren passera förbi utanför fönstret.

Okej. Jag ska inte bli filosofisk nu, utan jag tänkte istället visa upp några grejer som trots allt lyser upp min tillvaro (spännande, spännande...)!


 

1. The Passage av Justin Cronin. Jag har läst mycket bra saker om den här boken (som är på lite över 700 sidor lång) och jag längtar ihjäl mig tills den dimper ner i brevlådan. Skynda, skynda!



2.
Pretty Little Liars. Trots dåligt skådespeleri, störande hög musik i varje scen och hyffsat platt dialog så är det något med den här serien. Den är lättsam, spännande och underhållande. Jag kan egentligen inte förklara varför, men jag är fast.



3. True Blood, säsong 4. Å, vad jag älskar den här serien. Jag tycker att inledningsavsnittet var grymt! Klarar inte av att vänta en vecka mellan varje avsnitt.

 

4. One Day av David Nicholls. Min syster och mamma älskade boken (som ju kommer på bio med Anne Hathaway och Jim Sturgess snart) Måste därmed läsas.



5. MÅSTE SE SUPER 8.



6. Hörde av Soffan av Sara gillade den. Trailern ser rolig ut (även om det ser ut som en kvinnlig version av The Hangover) och därför är jag ganska peppad att se den..typ nu!



7. The Hunger Games. Tyvärr får jag vänta till 2012. Suck. Men bara tanken på filmen gör mig glad!



8. City of Fallen Angels. Det ska bli spännande att läsa den 4 boken i Mortal Instruments serien. Vi får se om den lever upp till de tidigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0