Update

Med tanke på fredagens hemskheter så måste jag nog säga att mitt förra inlägg kanske kan uppfattas rejält opassande. Till mitt försvar, så hade jag inte fått reda på de fruktansvärda dåden då. Vilka hemskheter det finns i världen och vilka fruktanvärda människor som finns.

Denna vecka tar vi nya tag. Jag ska på bio ikväll med R. Vi ska äntligen se Transformers 3 - fast utan 3D. För biografen i Västerås kan tydligen inte visa fler än 2 filmer i 3D samtidigt. Helt sjukt dåligt. Men, men filmen vill vi se ändå.

På onsdag ska jag iväg med jobbet och äta och se Bridesmaids och på fredag kommer Elsa och stannar över helgen. Mys! 

Det var dagens update ;) 


Kommentarer
Postat av: Sara

Usch det ar sa hemskt hemskt. Bridesmades ar grym, btw kram

2011-07-26 @ 14:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0