REVIEW

Transformers 3 var helt okej. Lite lång och tyvärr därför även lite långtråkig. Men det var en snygg uppvisning i specialeffekter. Helt otroligt vad de kan göra numera!

Bridesmaids är den roligaste filmen jag sett sedan The Hangover. Huvudkaraktären var så lätt att tycka om och det var länge sedan jag såg en film som jag inte ville skulle ta slut. SE DEN! NU! Det enda som förstörde var den lilla salongen med den superlilla bioskärmen - fan jag har nästan en större Tv hemma. Skynda på med byggandet av nya biografer nu tack SF!

Efter filmen gick vi till Cirkus och tog ett glas vin. Det var fullsmockat ÖVERALLT i hela jävla stan så vi fick stå vid ett litet bord. Jag kom hem runt tio glad och trött efter en trevlig dag!

Idag släpptes de första bilderna på Peeta och Gale (The Hunger Games) och fansen är redan galna i diskussionsforumen. De flesta diskussioner rör huruvida kläderna ser ut så som de föreställt sig eller varför Peeta inte använder blå linser. Väldigt underhållande!


Kommentarer
Postat av: Sara

så himla kul med alla arga/passionerade kommentarer. Nästan roligast är de som är så himla snusförnuftiga, typ: 'men suzanne collins har faktiskt själv sagt att ögonfärg inte spelar nån roll ju och dessutom är det här inte ens bilder från filmen och asså Lionsgate vet ju vad de gör ni fattar ju noll....'

2011-07-30 @ 14:29:17
Postat av: J.

Hahaha ja jag vet, de är så himla roliga. Forumen är ett väldigt underhållande sätt att spendera lite tid!

2011-08-02 @ 09:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0