Rain

Äntligen fredag. Jag får gå hem om ca en halvtimme. Yeay! Den här veckan har varit lugn - men samtidigt har tiden gått rätt så snabbt.

Lagom till halv fem kommer det att börja regna...jag känner det på mig (eller rättare sagt jag ser att det är på väg...). Härliga tider! Måste älska cykeln.

I helgen måste jag åka till Örebro och städa ur det sista ur lägenheten för på måndag kommer besiktningsmannen. Samtidigt spenderar jag dagarna åt att febrilt leta efter en lägenhet i höst. Jag fick erbjudande om en lägenhet på 17 kvadrat med dusch ute i korridoren. Det kändes inge vidare så jag tackade nej. Hellre hemlös än det, typ.

Jag längtar till v.30. då får jag lön (är helt pank nu) och då kommer Elsa och hälsar på mig under helgen. Det blir askul! Man behöver saker att längta efter annars blir man ju helt nere.

Ja - ni får väl ha en trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0