It's friday

Äntligen!

Jag ser så mycket fram emot den här helgen - och då ska jag ändå inte göra någonting speciellt. Men jag längtar efter att få sova ut, att läsa min underbara bok, (The Passage) att äta god mat, att dricka en öl eller två och att umgås med Gabbe. Jag längtar efter två stressfria, lata dagar. 

I förrgår när jag kom hem till Gabbe efter jobbet var jag helt slut. Jag hade jobbat 8 timmar och sedan cyklat några kilometer i 40-gradig värme (så kändes det iallafall eftersom jag hade full vintermundering på mig) och jag var snorhungrig. Vad möts jag av då? Jo ett uppdukat bord med min abosluta favoritmat. Marinerad kyckling och poatisklyftor, sås och sallad med oliver. Det gjorde hela min dag. Så jag tror jag måste infoga Gabbe i min lista över saker som gör mig glad för tillfället. 

Jag hoppas ni får en underbar fredag och njuter av vädret medan det varar. Jag och Gabbe kanske tar en promenad ner till stan ikväll och tittar på PowerMeet bilar. Fråga mig inte varför, både han och jag ogillar hela grejen. Hehe wierd. 

Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0