Counting

Den första postern för The Hunger Games har släppts! Denna bild som jag visar er här - rör inte på sig tyvärr (elden ska röra sig). Men jag är väldigt, väldigt taggad på att se hur filmen blir. Jag tror lätt att det kommer bli ett nytt Twilight fenomen. Tyvärr. Jag hade gärna sett att de skulle göra den till en mörk historia med R-rating. Men det skulle ju naturligtvis inte fungera då många yngre säkert har läst böckerna och de skulle inte kunna tjäna lika mycket pengar med en R-rating.


Want a mini-poster from The Hunger Games? Of course you do! Here’s how…  In 100 AMC theatres across the country this Friday, we’re giving out 100 mini Hunger Games posters in EACH theatre. Make sure to call your local theatre to see if they have the posters. You can find contact info at http://amctheatres.com. As Effie Trinket would say, “May the odds be ever in your favor!”
Bild hämtad här


Igår var jag hemma hos min kära vän Rebecka och hade det mysigt. Vi lagade hemmagjord pizza och såg How Do You Know. Den var helt okej men liite seg emellanåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0