THE HUNGER GAMES.

Yo!

Så var det Söndag igen och jag är tillbaka i Örebro - klar med jobb och julfirande. Vardag igen.

Helgen har varit rätt trist. Jag har känt mig hängig och seg. Istället för att gå på Martins födelsedagsfest i fredags så låg jag i soffan med huvudvärk fredag och lördag. Jag tror allt jobb och pluggstress verkligen tog död på mig. Imorse kände jag mig piggare dock och jag har spenderat mesta delen av dagen hemma hos Elsa och Johanna. Vi har planerat för veckans semiarium som vi ska hålla om äldre filmidoler. Johanna bjöd på supergod brunch bestående av smoothie, nybakade scones och någon slags champagne-apelsinjuice drink. Mycket lyxigt tycker jag!

Nu tänkte jag tvätta för jag har världens berg som väntar på mig, men för en gångs skull så var tvättstugan såklart bokad. Jag bokade en tid imorgon istället. Jag tänkte också passa på att handla imorgon.

Nu ska lägga mig i soffan igen och läsa "The hunger games". Jag är helt besatt av boken och det gör typ ont att behöva slita sig från den. Jag ser inte fram emot att läsa ut den och veta att jag måste vänta en vecka innan jag får hem del två och tre (som jag måste beställa).

Gabbe var här över helgen och slet med att sätta upp gardinstång och rullgardin medan jag låg och klagade över hur jag mådde. Inte så skoj kanske.

Jaja. Nu ska jag fortsätta läsa... spelet är i full gång och jag vill veta vad som ska hända!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0