THE DARK SIDE.

Ni kan aldrig tro vad jag har gjort idag. Jag har shoppat. Okej, det kanske inte är så revolutionerande men ni ska bara veta vad jag har shoppat. Träningskläder. Ja, jag har sagt det. I'm going over to the dark side. Jag ska börja träna på friskis. Jag kan inte tro det själv om jag ska vara ärlig! Men nu har jag köpt kläder för 1100 så nu det det banne mig uttnyttjas. Jag ska haka på Elsa och Johanna som också ska börja...Till sommaren ska jag kunna springa marathon... haha.



KOM IGEN NU.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tänkte också köpa träningskläder när jag får pengar (imorn, äntligen!!!). Fast, om jag känner mig själv så kommer de nog inte användas så väldigt ofta... men, ska göra ett försök i alla fall. Lycka till med träningen, nu ska jag ringa dig.

2011-01-20 @ 18:03:00
URL: http://ensofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0