Tenta.

Ja nu är ni väl nyfikna på hur det gick på tentan?

Åt helvete! Å T H E L V E T E .

Såklart hade de gjort om hela provet så det var inte en fråga som stämde med de förra tentorna. Jag kunde 1 fråga, det var den frågan som var värd 1 poäng, den minst värda frågan av de alla. Grattis!

Jag tror inte att jag var ensam om att suga dock - ungefär en halvtimme efter tiden räckte en kille upp handen och frågade högt om man kunde behålla provet om man inte trodde att man skulle klara det. När alla fick gå, en timme efter utsatt tid reste sig typ 70 % av alla i salen samtidigt. Det var väl inte många som orkade plugga över julen antar jag.

Suck. Faan vad drygt att behöva göra om skiten. Men jaja. Jag kommer igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0