SAG

Såklart så lyckades jag inte komma upp imorse... så jag missade skolan idag vilket stör mig för jag hade verkligen sett fram emot filmerna som skulle visas idag!
Nåja, jag är hemma i Örebro nu iallafall. Jag önskar nästan att jag hade kunnat se in i framtiden igår, då hade jag stannat uppe och sett SAG Awards istället...
När jag öppnade posten idag hade jag fått ett brev från något företag vid namn My Safety, att det var dags att förnya mitt abonnemang. En faktura på 184:- fick jag också. Snacka om att jag blev ställd eftersom jag inte var medveten om att jag var kund där och jag verkligen inte betalat några räkningar dit på år iallafall. Det var det jag sa till tjejen som svarade på kundservice. Hon sa att det var försent att säga upp det eftersom abonnemanget förlängts automatiskt men påpekade att jag inte hade betalat sedan 2007. Jaha sa jag, men om jag inte har betalat sedan 2007, borde det inte ha vidtagits några åtgärder mot mig då, typ betalningsanmärkningar. Nej svarade hon. Jaha sa jag och började diskutera. Hon försvann några sekunder och sa att nu hade hon avslutat mitt abonnemang så jag kunde strunta i räkningen.
Vilket jävla skämt alltså! Snacka om att de försökte lura mig... jaja nu är förhoppningsvis det ur världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0