Redovisning.

Nu har jag precis kommit hem från redovisningen. Jag vet inte riktigt vad som hände, vanligtvis brukar jag inte vara särskilt nervös inför redovisningar men nu plötsligt drabbades jag av typ världens "scenskräck". Jag kände mig hypernervös. Det gick över efter några minuter men det gör mig lite fundersam. Varför blir man nervös? Vad är det egentligen i ett kort litet muntligt framträdande som gör att vi blir nervösa? Vi pratar ju dagarna i ända och använder sig alla sorters knep för att höras och synas - men när man väl får chansen så förvandlas många till nervösa vrak. Det är märkligt det där!

Annars? 1 dag kvar tills Gabbe kommer hit och en dag kvar tills helg. Längtar. Det är tråkigt att umgås med sig själv, jag är en sällskapssjuk människa.

På söndag ska ett gäng från filmklassen träffas och kolla på hela golden globe galan, tippa vinnare och så. Det ser jag fram emot!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0