MKV B.

Den här veckan har vi påbörjat MKV B. Det här kursen kommer nog att bli väldigt, väldigt rolig. Men väldigt, väldigt krävande. Jag hämtade ut böckerna idag och det är några rejäla cementbitar till böcker som ska läsas den här terminen. Tur att det är intressant iallafall. Men jag kan inte låta bli att känna mig stressad inför den här första delkursen som är på 4 veckor. Vi ska på denna korta tid läsa ca 1000 sidor av kurslitteraturen. Det kommer krävas en hel del disciplin.
 
   

Men ni ser kanske att jag har två böcker som bara är till för nöjes skull.... hihi. Jag ska börja läsa idag!

Imorgon har vi skolan från 9-17.00. Vi ska kolla på tre klassiska hollywoodfilmer från 30-talet, Citizen Kane, The Wizard of Oz och Stagecoach.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0