Ibland blir det bra.



Har ni inte läst den här boken?

LÄS DEN!

Det är egentligen en YA bok men skit i det, jag är 24 och kunde inte släppa den för en sekund. Helt seriöst och utan att överdriva, jag har nog inte älskat en bok så mycket sedan... Harry Potter typ. Det är inte dåligt kan jag säga. Det GICK inte att släppa den, den var så originell och spännande att jag bet sönder min ena nagel och blödde ner en sida av boken.

Ja. Vad väntar ni på?

LÄS SÄGER JAG!


Kolla vilken fin bild jag tog på Gabbe i somras förresten.



Lite photoshoppad men ändå!

Godnatt.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Bästa boken? Ja. Jag älskar den. Har du läst efterföljarna? Do it do it.

2011-01-10 @ 19:40:16
URL: http://johannaerika.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Eller hur! Nej, jag beställde dem idag...så jag får försöka vara tålmodig några dagar..

2011-01-10 @ 21:10:56
Postat av: Sara

OMG bild på G!!! Nu kan jag dö lycklig.

2011-01-10 @ 22:19:01
URL: http://www.saraemanuelson.blogspot.com
Postat av: J.

Hahaha du är ju störd Sara!

2011-01-10 @ 22:41:27
Postat av: Sofia

Haha. Du blev nöjd över en bild Sara? Jag har ju då träffat honom. En hel dag. Det du!

2011-01-11 @ 00:34:38
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: sara

Sofia - jag vet att detta mirakel har skett och jag ar sjukt avundsjuk. Du, vi maste boka musikalbiljetter snart. Du far saga vad du vill ga pa. Kram

2011-01-11 @ 14:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0