HONEY, IT'S FRIDAY!

Har precis vaknat... skönt.

Idag ska jag städa här hemma så det blir skinande rent och fredagsfint. Sedan ska jag fortsätta på True blood säsong 3. Såg det åttonde avsnittet igår och jag är lite kär i den där varulvskillen. Så söt ju! Klockan fem kommer G och då ska vi nog åka ner på stan och handla lite.



Vet ni, jag är så jävla förbannad på Adlibris. Jag vet att det kan ta mellan 2-5 dagar innan de skickar en order, men det SKA INTE BEHÖVA TA 5 DAGAR ATT SKICKA EN ORDER. Hur svårt kan det vara. Anställ fler människor om det är så svårt. Jag vill ha mina böcker nu. Jag kommer säkert inte få dem förrän tisdag -onsdag. Fy fan. Nä, det var sista gången jag beställde hos adlibris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0