GYM.

Jag har tränat idag för första gången på år! På gym! Helt sjukt. Men det var riktigt, riktigt kul (tack vare det fina sällskapet). Men efter 20 minuter på cykel-gång-spring-maskinen så kändes det som att jag skulle dö lite. Det var uppvärmningen. Sedan körde vi ett varv i cirkelgymmet. Jag fick köra på typ den lägsta styrkan på alla maskiner - men benen och armarna skakade ändå. Haha, det lär ju ta ett tag innan man kan ta i ordentligt.

Nu är jag helt slut i armarna, kan typ inte lyfta dom. Nåja...HELG!

Jag ska om några minuter springa ner till bussen och sedan ska jag åka tåg hem till Västerås. Har en känsla av att jag kommer somna tidigt ikväll...


Ha en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Sara

vad duktig du är! kram

2011-01-22 @ 15:36:19
URL: http://www.saraemanuelson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0