Golden globe.

Golden globe gala-kvällen igår var verkligen jättetrevlig. Jag är så himla lycklig över att Jim Parson vann, han förtjänade det verkligen. Sedan var det ju lite av en shocker att the social network kammade hem nästan alla viktiga kategorier. Kul!

Jag såg flera vackra klänningar och några mindre lyckade. Natalie Portman till exempel...hennes klänning var ju kanske inte den mest lyckade - även om hon sken som en sol. Kul att hon ska få barn. Jag tycker att Anne Hathaways klänning var fantastisk. Angelina Jolies klänning var vacker, men den satt inte bra på hennes kropp tyvärr. Eva Longorias klänning var underbar!



Jeremy Renner var väldigt het förresten. Yum.

Nej, nu ska jag nog ta och kila till affären, har ju fått mitt csn idag. Hiiiii!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0