Winners.

Ja, vad ska man säga om Oscarsgalan då?

För det första så tycker jag att Filip och Fredrik förstörde typ hela galan. De störde och pratade samtidigt som den pågick och det borde det vara dödsstraff på! Sedan var de alldeles för negativa och bara allmänt tråkiga att lyssna på. Jag hade hellre haft någon filmrecensent där som faktisk intresserar sig för annat än kiss och bajs.

Men. De hade rätt om en sak; nämligen att James Franco och Anne Hathaway var pinsamt dåliga som hosts. Deras nervositet var liksom märkbar heela galan igenom (även om Anne var snäppet vassare). James hade ett ansiktsuttryck under hela galan. Jag undrar om han precis botoxat sig eller om han drabbades av någon slags psykos.

Jag är JÄTTEGLAD att The King's speach vann så fina priser! Verkligen välförtjänat. Jag tyckte Mila Kunis hade den vackraste klänningen på hela galan och att Nathalie Portmans tacktal var tråkigt.


bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0