TV11

Pubrundan igår var jätterolig, men imorse vaknade jag upp i princip utan röst.
Dagen har jag spenderat genom att kolla på tv. Jag har en ny favortitvkanal - tv11. Den är ju helt fantastisk! Den sänder bara en massa amerikanska skitprogram som man inte kan låta bli att älska. Jag tittade idag på Jerry Springer, Glee, The Bachelor och American Idol, den nya säsongen med J LO. Jag skulle lätt kunna sitta framför tv11 hela dagarna. Jag skulle förmodligen förlora några hjärnceller - men det är väl smällar man får ta.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jag vet! Har också suttit framför tv11 hela dagen. Älskar att de sänder The Bachelor. Världens. Bästa. Program.

2011-02-04 @ 00:00:17
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: Rebecka

hahahah, WORD. Igår satt jag framför tvn och tänkte att tv11 måste vara världens bästa kanal. Någonsin!

2011-02-04 @ 18:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0