The social network.

Precis vaknat. Det känns underbart att det är lördag, att solen skiner och att jag inte har ett enda måste idag! Den här veckan som har gått har varit hemsk. Jag gick på ett muntligt seminarium, skrev två muntliga referat, skrivit min hemtenta som skulle in igår samt skrivit en skriftlig tenta igår. Jag var nästan nära ett sammanbrott där ett tag... men det gick. Och nu är det över - och tentan kändes bra igår!
Så för att fira den hemska veckan gick jag hem till Elsa efter skolan och vi drack kaffe, åt världens godaste kladdkaka och tittade på The social network. Jag tycker att den var jättebra. Men jag förstår varför Mark Zuckerberg inte har lust att se filmen, för han framställs ju inte direkt som en bra person. Snarare totalt osympatisk och nästintill elak. Men den var snyggt filmad och dialogen var väldigt rapp. Shit, vad Eisenberg måste ha pluggat in texter.
Nu ska jag kila till affären och köpa smörgåsar, är grymt hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0