KLIPP

Har precis kommit hem från frisören. Det blev väl bra, fast ganska tråkig frisyr. Det spelar liksom ingen roll vad jag än säger till frisörer - de envisas alltid med att klippa håret rakt. Jag misstänker att det har att göra med att håret är lite tjockt. Frisören jag klippte mig hos idag var jättetrevlig. Hon tyckte inte att jag skulle klippa upp det för att mitt hår har självfall och då skulle våga sig. Och det har hon ju rätt i. Men hur kul är det att gå runt med rakt hår? Det ser ju jättemesigt ut. Men allt det slitna är borta och det är glansigt och fint. Det är ju skönt iallafall! Men det blir nog toffs i fortsättningen också.

Nä, jag får nog helt enkelt acceptera att jag har ett hår som är omöjligt att styla.



Väldigt dålig bild. Och igen, ursäkta mina märkliga fotominer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0