Alla hjärtans dag.

Ja som ni alla vet så var det ju alla hjärtans dag i måndags. Jag hade väl egentligen inga förhoppningar, men en liten blomma hade jag kanske inte sagt nej till.

Så Gabbe gick till affären i måndags och jag tänkte att han nog skulle köpa en liten blomma till mig. Han kom tillbaka med en icakasse och sa "Jag köpte ett paket ägg och en falukorv till dig." Jag tittade lite konstigt på honom och svarade "Eh.. Jaha.." "Ja, alltså jag tänkte först köpa en blomma men sen såg jag att det kostade typ lika mycket som ett paket ägg och en falukorv och jag vet att du inte har så mycket pengar så jag tänkte att det är bättre att köpa det till dig så du har något att äta när jag åker imorgon".

Alltså - jag fick ett paket ägg och en falukorv i alla hjärtans dag present. 

Jag surade jag lite, eller ja ganska mycket. Jag la mig i soffan och var arg över denna oromantiska gåva. Jag tror han fick lite dåligt samvete för några timmar senare sa han att han skulle gå till affären igen. Då var det min tur att få dåligt samvete. Så vi gick tillsammans till ica istället och köpte ingredienser till pizza som Gabbe ställde sig och bakade. Sedan tittade vi på "The kids are allright". Den var braa.

Såhär i efterhand kan jag inte låta bli att skratta varenda gång jag tänker på Gabbes alla hjärtansdag present. Det är ju fruktansvärt roligt! En falukorv och ett paket ägg!

Hahahahahaha, jag dör!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha. Väldigt roligt. Lite romantiskt också egentligen ju, han ville ju bara vara snäll men det blev lite fel liksom...

2011-02-16 @ 23:13:32
URL: http://ensofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0