To do list den 31 december 2011:

  • Städa lägenheten
  • Tvätta
  • Måla två väggar, soff-väggen och köks-väggen
  • Förbereda middag
  • Laga middag: Majssoppa till förrätt och fläskfilé i kantarellsås med hasselbackspotatis, till huvudrätt.
  • Sätta upp ljusslingan i sovrummet

Imorgon måste vi måla klart väggarna så jag äntligen kan sätta upp de fina tavlorna som jag fick av Peter, samt den fina kalendern som jag fick av mamma. Det kommer bli så fint här när det är klart! Tyvärr kommer det att dröja ett tag eftersom jag varken har tillgång till bil (svårt att frakta stolar och sådant utan bil) eller pengar (behöver köpa matta, tyg att klä stolsitsarna med, tv-bord, kökslampa, hyllor, växter, väggklocka och tavlor. Men jag har accepterat att det får ta sin lilla tid. Jag tar ett steg i taget.

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0