Smällare

Snart är det 2012. Sjukt! Jag fattar inte var tiden tog vägen. Det blir inget stort nyårsfirande imorgon utan jag och Gabbe åker till örebro ikväll för att fira nyårshelgen i nya lägenheten. Vi ska fixa och dona lite, måla väggar, titta på film och laga god mat. Det blir mysigt! Men jag har faktiskt köpt fyrverkerier till imorgon för första gången i mitt liv. Sofia blev livrädd och sa att jag kommer att få en smällare på mig och bli av med en kroppsdel. Okej, hon kanske inte sa det exakt så, men jag vet att det var det hon menade. Hon är säkert inte helt ute och cyklar heller. Närå.

Jag hoppas att alla får en mysig helg och ett gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0