Fight

Skottlossning på Råby

Flera personer hörde skott från ett vapen på Kungsfågelgatan strax innan ett natten mot söndagen.

Polisen åkte till platsen för att kontrollera vad som pågick. Vittnen hade hört flera dova smällar från någon form av vapen troligen en revolver säger ett vittne. Ett annat vittne har sett en person som blivit fotograferad med ett vapen i handen. Efter spaning i området påträffar polisen ett antal ungdomar som stämmer in på signalement. Polisen hittar inget vapen men man hittar en tomhylsa. Trots det kunde ingen person gripas. En anmälan om brott mot vapenlagen har upprättats.

Artikel hämtad här.

 

Yes - jag var en av dem personerna som hörde skotten. Gissa om att jag blev rädd! Jag var ensam hemma och Gabbe skulle komma hem från krogen ungefär samtidigt som skotten avlossades. Jag blev livrädd att han skulle bli typ skjuten. Men men det gick ju bra. Men säkert område man bor på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0