Intervju.

Expressen ringde upp mig för en intervju. Här kan ni läsa svaren!

Höger- eller vänsterhänt: högerhänt
Humör just nu: arg för att det regnar.
Favoritgodis: Hockeypulver- röd+gul tillsammans
Är det nåt du absolut inte äter: fisk, skaldjur och rött kött
Kläder just nu: jeans, ljusgrått linne & vit kofta: Gabbes one-piece. Kärlek.
Musik just nu: The Sounds.
Vad sa du senast: Hejdå.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Brittisk Jane Austen-tid.
Sommarplaner: Ska till Rhodos den 24-31 maj. Jobbar 20 juni- slutet på augusti. Utöver det, kanske åker en sväng till Gbg, umgås med syrran och njuter av solen.
Fisk eller badkruka: Fisk, vad pratar ni om. JAG ÄR DELFIN!
Saft eller alkohol: Båda!
Hur många kuddar sover du med: Jag somnar på två och vaknar alltid utan bägge.
Favoritväder: SOL och VÄRME (oväntat).
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Harry Potter bokserie 1-7 (räknas väl som 1 grej om jag köper i box?), Sällskap och slutligen sån där maskin som tar bort salt ur vatten och ”renar” det. Smart tjej!
Spelar du nåt instrument: Jag spelade det tråkigaste instrumentet på jorden när jag var yngre- blockflöjt.
Morgon- eller nattmänniska: NATT.
Sparare eller slösare: Slösare... hehe.
Bästa film: Men gud. Den går inte att svara på.
Tror på liv på andra planeter: Ja lätt, världen är stoor.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja Leonardo Dicaprio och jag är fortfarande vänner.
Älskar du henne/honom fortfarande: Ja en viss kärlek kommer ju alltid att finnas kvar.
Har du några homosexuella vänner: Men shit vilken fråga. Jag känner folk som är homosexuella, varför nu det skulle intressera er.
Tror du på mirakel: Jag vill tro på det.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Nej, 'jag tror på otrohetsgenen'. Klart som fan att det är möjligt!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jag är väldigt tolerant.
Ser du på kärleken som ett misstag: Ursäkta? Nu hänger jag inte med.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Inte funderat över det.
Bio eller promenad: Bio. Promenera kan vara det värsta som finns.
Är du kittlig: Lite, men inte särskilt mycket.
Snarkar du? Ibland. Fast jag pratar mest i sömnen.
Stjärntecken? Vädur.
Rädd för insekter? Eh, ja. Ser jag en spindel så dör jag.
Äckligaste insekten: Är ni döva?
Största svaghet: Svårt att säga, det finns många.
Det här är jag bra på: Teckna, sjunga, titta på film, sova, äta.
Bästa bok? Oj. Kan inte välja en.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Kunna höra folks tankar vore kul. Om man kunde stänga av det när man ville.
Vad vill du jobba som? Inom film/tvbranschen.
Chips, morötter eller godis? Hockeypulver.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Skriver du dagbok? Nej.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nej.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Numera är det ganska välstädat. Haha, ja var tredje dag iallafall.
Gungar du på stolen? Ja.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej. Fallskärm kanske däremot.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger.
Är du rädd för blod? Nja, vet inte.
Saltar du på maten? Ja, annars smakar det ju inget?
Gillar du att sjunga? Ja det gillar att sjunga, men det har jag ju redan sagt.
Anser du att du är stark? Ja i vissa lägen. Andra mindre.
Brukar du sola? Ja när jag får tillfälle.
Vad gör du om du får hicka? Jag har många knep. Hicka och jag – vi är vänner. Antingen dricker jag upp och ner eller så håller jag andan.
Röker du? Nej.
Snusar du? Ja.
Använder du knark? 'Varje dag'. Är ni dumma? Klart som fan att jag inte använder knark.
Kaffe, te eller inget? Kaffe. Te gör mig illamående.
Har du en besatthet? Hockeypulver. Åh. Nu blev jag sugen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!

2011-05-02 @ 11:23:05
Postat av: Sara

Haha, Chat frågade mig varför du hade blivit intervjuad av Expressen. Kram

2011-05-02 @ 12:52:03
Postat av: J.

Hahaha gud vad roligt att han verkligen trodde det :)

2011-05-05 @ 13:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0