Det kungliga bröllopet

Jag och Elsa har slitit livet ur oss den här veckan. Vi har suttit i biblioteket mellan 9-17.00 typ varje dag. Ja, jag är medveten om att det är en vanlig arbetsdag, men ändå. Vi ska nämligen lämna in ett första utkast, ett PM, för vår B-uppsats på måndag. Eftersom ingen av oss vill plugga i helgen så har vi satt en deadline till imorgon kl 14.00. Problemet är att jag nyss kom på att det kungliga bröllopet går imorgon vid 12.00. Jag vill ju se det!! Snyft....

Ikväll ska vi kolla på den tredje filmen som vi ska analysera och jag ska tvätta samtidigt. Seriöst, jag har verkligen inte ett enda rent klädesplagg. Äckligt ju!





Kommentarer
Postat av: R

Bröllopssändningen börjar redan kl 10.30 på svt. Duktiga ni är, kämpa på snart är det helg!

2011-04-28 @ 18:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0