DA HELG

Pff, vilka tråkiga bloggläsare man har! Här säger man att man fyller år i ett sorgligt försök att tigga lite uppmärksamhet och inte ett grattis får man. Schysst! Haha- äh det är lugnt, ni är förlåtna. Förlåtna. Säger man så? Hm.

Helgen har varit lugn! Jag skippade bion efter den fina presenten - Peep show säsong 7. Så jag och bästis satt och snacka, skratta och chillade. Det var inte så farligt att fylla 25 ändå.

Lördagen spenderades med min fina gabbe - vi skulle laga god mat och titta film men vi var så trötta att vi köpte hamburgertallrik istället. Och det tog så lång tid för mig att bestämma vilken film vi skulle se att när vi väl började titta på den så somnade jag på direkten. Imorse när han skulle iväg till jobbet sa han att han inte ens märkte att jag hade somnat. Och jag låg bredvid honom. Shysst, här är man osynlig liksom!

Nu är jag tillbaka i Öret och upptäcker till min stora fasa att de har flyttat Bachelorette till imorgon! Snacka om att förstöra min kväll! Bastards.



Kommentarer
Postat av: Sofia

2011-04-04 @ 00:14:32
URL: http://en
Postat av: Sofia

Hehe. Hoppsan. Blev lite fel nyss. Jag tänkte skriva grattis men jag hade ju redan sagt det på telefon så kändes lite överdrivet. Himla glad att de har flyttat på bacholerette förresten, nu kan jag ju se BB ostört!

2011-04-04 @ 00:16:06
URL: http://ensofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0