Bränd

Hej på er!

Jag är hemma i Örebro efter att ha spenderat ca en vecka i Västerås. Vädret har varit kanon och jag har tillbringat nästan varje ledig stund i solen. Det har resulterat i att jag ser ut som en ja... en sönderbränd idiot helt enkelt. Jag fattar inte hur man kan bränna sig i april.

Päronen är i London till och med söndag (lucky bastards) och det har resulterat i att jag kan låna bilen till och med söndag! Så jag körde till Örebro idag och kan ha bilen här ett tag, lyx.

Annars så saknar jag hästar. Jag saknar ridningen. Jag sörjer att jag aldrig haft en häst. Jag sörjer att jag inte har en häst. Dessa känslor kommer nog av att min favoritblogg för tillfället är http://www.dressyrmuppar.blogg.se. Jag avundas tjejerna som har växt upp under helt andra förutsättningar, med föräldrar som vill att de ska börja rida och köpa häst. Nu menar jag inte att mina föräldrar är dåliga (de är bäst!!) utan bara att om intresset inte finns hos föräldrarna så är det ganska omöjligt att utveckla sitt ridintresse. Jag önskar så att jag ägde en häst. Men en dag i framtiden har jag mina två häster ute på landet. Vänta bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0