Blurr

Idag fick jag en sådan där jobbig "black out" som jag kallar det. Det bara flimrade till på ögonen och sen förlorade jag typ synen (alltså allt blir ofokuserat och blurrigt, jag såg bara ena armen osv). Jag har ju haft det en gång tidigare så gjorde som förut, jag drack tre glas vatten, åt lite mat (det var väldigt svårt att laga mat när man bara såg halva korvarna och halva stekspaden) och la mig och vilade. Ca en timme senare klarnade det upp framför ögonen och jag började se normalt igen. Men jag känner mig fortfarande lite snurrig. Konstigt, ja!

Ikväll ska jag hem till Johanna som fyller 21, så det ska bli mycket trevligt. Annars har jag bara pluggat idag!

Ha det gött.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men alltså Jenny, det låter ju jätteläskigt! Tycker du borde gå till doktorn. Det där kan ju inte vara bra alltså.

2011-04-07 @ 21:50:11
URL: http://ensofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0