Uppdatering!

Förlååt att jag har varit så usel på att skriva, ska försöka bättra mig!

Vad har hänt sedan sist?

Jag har pluggat, vi gjorde klart det sista arbetet innan vårt PM som vi håller på med nu. Vi ska skriva ett PM på "Eight below" och originalfilmen "Nankyoku Monogatari". Nu måste vi bara komma på en grym frågeställning och problematisering.

I helgen var jag hemma för att fira Rebecka som fyllde år. Det var grymt trevligt, en väldigt lyckad kväll! Nu är jag hemma igen i Örebro och lägenheten är tommare än någonsin, jag har bara en madrass på golvet.. haha jag känner mig som en riktig hemlös människa!

Imorgon blir det plugg hela dagen igen. Puh. Men jag hoppas att vi kommer fram till något vettigt.

Förresten så finns det typ tusen filmer som jag är sugen på att se just nu, jag ska skriva ett inlägg och visa vilka så fort jag har tid.

Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0