Produktiv dag!

Med benen upplagda på vardagsrumsbordet, köttfärslimpan puttrandes i ugnen och potatisen kokandes på spisen, så känner jag mig rätt nöjd med denna dag.

IGÅR åkte jag hem till Västerås för att fira bror som fyllde 18 år. Shit, det är helt sjukt att han är så gammal! Senare på kvällen åkte jag hem till bästaste vännen och kollade på idol och snackade om allt mellan himmel oh jord. MYSPYS.

IDAG gick jag upp vid nio, tog bussen till centralen, tåg till Örebro, promenad in till centrum, in till Swedbank för att hämta mitt första CSN, gick till ica med 8000 i kontanter i fickan, gjorde en insättning, gick hem och åt lunch, tog bussen till skolan, förtidsröstade i skolan, gick på en tre timmar lång föreläsning, tog bussen hem, gick till ica oh handlade två kassar med mat, gick till claes olsson och köpte ugnsform, ställde mig oh lagade mat - och nu äntligen väntar jag bara på att det ska bli klart. Köttfärslimpa med egen gräddsås, färskpotatis och sallad. Mums!


Jag känner mig väldigt duktig. Och lite trött. Ikväll blir det chill framför tvn och vid tio kommer Gabbe. 

Nu. Ska. Jag. Äta. 

 


Kommentarer
Postat av: R.

Skönt att du får sällis inatt!



Tack för igår boo, världs-myspysigt!



Love

2010-09-15 @ 20:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0