Örebrodagen!

Ligger hemma utslagen i soffan efter en låång men väldigt rolig dag.

Idag var det Örebrodagen, dagen då studenterna intar Örebro. Alla sektioner samlades klädda i sina färger och gick prarad genom Örebro, tävlade mot varandra och försökte överträffa varandra i att vara bäst. 

Det var grymt kul! Jag kom hem runt femtiden och sedan dess har jag inte gjort mycket förutom att slappa. G kom hit för ett tag sen, vi ska äta majskolvar och kolla tv. 

Imorgon är det årshögtids-festen i Örebro; It's så Lördag. Det är årets största fest för både studenter och övriga Örebroare. Jag känner mig manad att gå eftersom jag knappt deltagit i några nollningsevent den senaste veckan. 

Hoppas allt är bra med er hemma.

Kramar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0