Eh okej!

Ja Togasittningen var minst sagt... intressant. Dom sparkade igång det hela genom att bjuda upp en spexgrupp på scenen. Det första denna grupp säger är "Finns det någon som heter Jenny här?". Jag satt tyst med händerna hårt tryckta mot sidorna. Vad tror ni händer då? Jo Caroline tar tag i min högra arm och sträcker upp den. Så jag blev framtvingad upp på scen inför ett hundratal människor medan spexgruppen framförde någon slags visa om Jenny. Den skulle nog vara rolig men jag höll på att dö. Jag blev fångad på bild under detta hemska ögonblick av mitt liv och ja, ni kanske ser själva hur jag bara ville försvinna.


(Beccas kort)

Jag tackar min lyckliga sjärna över att jag har så mycket hår. Perfekt täckmantel. Puh.

Idag har jag varit duktig och pluggat en timme. Jag försöker få grepp om diskursanalys. Inte så himla lätt direkt. Böckerna trycker upp ord och uttryck som jag inte vet vad de betyder, som ett sätt att förklara vad jag inte vet vad det betyder. Ja, ni förstår ju att det blir ganska svårt då.

IKVÄLL är det valvaka. Spännande, spännande, spännande. KOM IGEN NU SVERIGE.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0