YES.

Kollade på lägenheten idag. Skrev på kontrakt idag. Den ni! Det känns heeeelt underbart skönt. Nu måste jag bara hålla ut i två månader innan det är inflyttningsdags. Hur ska jag med min iver klara av det?
Lägenheten ligger precis bredvid Universitetet, har två rum, ett vardagsrum med kök och balkong. Och den ligger på högsta våningen. Kan ju inte blir mycket bättre! Jag är i sjunde himlen.
Utöver detta så har dagen sugit, jag och G har städat Ks lägenhet - skrubbat den från topp till tå. Det var sjukt jobbigt. Sedan har vi städat den andra lägenheten också där det såg ut som ett världskrig ägt rum.
Mina fötter värker och jag känner mig lite deppig över att jag måste gå i skolan 5 dagar i veckan i tre veckor framöver. Det är inte kul.
Har jag blivit bortskämd?
Nu är det filmdags. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0