Tentaplugg

Idag inleder jag veckan med intensivt tentaplugg. Jag har ju aldrig pluggat till en tenta förut så jag har egentligen ingen aning om hur man gör. Räcker en vecka? Alla i min klass har typ pluggat i en månad, men herre - det skulle aldrig funka för mig. Jag hoppas att det räcker med att plugga lite varje dag fram till fredag. Det måste räcka annars lägger jag ner. Haha.
Innan jag sätter igång med det tråkiga pluggandet tänkte jag starta dagen med kaffe och ugnsbakade baguetter med ost och ägg. YUM.
Förresten fy fan vad otäckt det är i Örebro nu, 3 överfall på tre dagar. En 20 årig tjej blir överfallen i sin lägenhet. Riktigt, riktigt jävla vidrigt. Man vågar ju inte gå ut själv längre. Så ska det väl inte vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0