SLEEPWALKING.

Å, jag dör.


Aldrig har jag varit så trött som denna morgon. Jag somnade sent igår (typ två) eftersom jag blev helt fast i ett tvprogram om en flygplanskrasch. Otroligt spännande. Men jag borde känna mig själv bättre, jag kan inte kolla på sådant där innan jag ska sova för då får jag en massa märkliga drömmar. Det var också precis vad som hände. Jag drömde att jag flög ett flygplan men att jag inte kunda landa det för att det var något fel på det. Vaknade vid tretiden, helt kallsvettig. Sedan kunde jag inte somna om. Kan bero på att jag sov till klockan ett dagen innan, men ändå.

Gick upp klockan åtta, fick skjuts av Gabbes bror till stationen och satte mig på tåget som en zombie. Såg i kors. Satte mig på fel tåg först och var tvungen att hoppa av i sista sekunden och springa till mitt tåg.

Hehe nejdå, skojar bara.

Nu har jag precis slängt i mig en macka och ska gå till bussen snart. Plugg hela dagen med min grupp - och jag har en känsla av att jag inte kommer att kunna fokusera. Det slutar väl med att Robin och jag diskuterar tvserier och andra flummiga ämnen medan Elsa försöker få oss att plugga. Nejdå, idag ska jag va duktig.

Tenta om 2 veckor och jag känner mig en aning stressad eftersom jag knappt har öppnat böckerna. Ska försöka börja lite smått den här veckan.... haha ja, tanken är ju god iallafall.

Nej mina vänner, nu måste jag runda av. En sak till bara, fick höra att vi tydligen inte har jullov i år. Va liksom? Jag trodde att det var hela grejen med att plugga; att få lov! Vad är meningen med detta liksom? Jag fattar ingenting...


HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: R

Vaa har du vart hemma?? Kul att du hörde av dig... :p

2010-10-04 @ 15:41:29
Postat av: J.

I know darling! Men jag kom hem runt 7 på lördagen och jag visste ju att du jobbade hela helgen, jag hade tänkt ringa på söndagen och leka innan du började jobba men jag vaknade kvart över ett! Men ja jag suger! Men imorgon ska vi leka, längtar!

2010-10-04 @ 18:25:12
Postat av: R

hahah, lööv u anyway :p nu ska jag boka biljetter!

2010-10-04 @ 20:15:52
Postat av: Sofia

Blogga oftare!

2010-10-07 @ 14:38:35
URL: http://ensofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0