SIMPLE MIND.

Jag har precis kommit hem till Västerås. Vi gjorde klart vårt PM idag (i princip) så jag är ledig fram till fredag nästa vecka då vi har tenta på delkurs 1. Så ledig är jag väl inte direkt, men jag behöver inte vara i skolan. Vi får se hur länge jag är i Vässan!

Igår var det min namnsdag... ingen i min familj kom ihåg. TACK!

Idag läste jag att Spiderman 4 kommer att släppas i 3D. Jag vet inte men är jag ensam om att vara lite skeptisk mot 3D? Jag tycker nästan att det förstör lite... vi får väl se. I helgen är det förövrigt filmfestival i Örebro så jag är lite ledsen över att jag missar det.

Är det någon annan än jag som börjat titta på the events? Jag tycker att den verkar grym! Iochförsig så har jag bara sett ett avsnitt men ändå...hehe.

En annan fråga, Soffan har du sett Craig i Uppsala? Eller något skoj från inspelningen? Jag vill se...

Varför är det så kallt ute? Mina fingrar är som isbitar.

Nu ska jag kolla tv. Imorgon måste jag börja plugga inför tentan så jag ser ikväll som min sista lediga kväll.

Bu.





Kommentarer
Postat av: Sofia

1. Förlåt att jag glömde din namnsdag, fast å andra sidan glömde jag min egen också i år, och ingen annan kom ihåg den heller.



2. Jag gillar inte heller 3D! 2D for the win, säger jag.



3. Jag och Christian tittar på The Event, superbra! Väldigt spännande.



4. Nej, har inte sett Craig. Har dock varit på gatan och sett hur de har ändrat grejer. Tror de har slutat filma nu.



Kram!

2010-10-07 @ 23:02:28
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: mamma

Kom visst ihåg din namnsdag. Berättade för hela min klass på uppropet på morgonen att det var Jennydagen och att jag skulle ringa dig. Dessvärre var detta totalt borta på kvällen...men jag tänkte ju på dig iallafall!

2010-10-08 @ 18:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0