Kenza som artist?

Haha ha haha ha jag dör här! Ska man skratta eller gråta?


Jag läste på Kenzas blogg att Universal blev intresserade av att möta henne efter att ha hört henne sjunga i Kenza&Tyra show.


Det kan ju vara det roligaste (eller sorgligaste)jag har hört på länge! Var är musikbranschen påväg? Det krävs tydligen ingen talang alls längre utan det räcker med att se bra ut och sedan fixar man till de falska tonerna efteråt på teknisk väg.

Det är riktigt, riktigt vidrigt. Inget ont mot Kenza, men hon kan ju inte ta en ren ton! Det är ett hån mot de talangfulla musikerna där ute som kämpar för att slå igenom. Jag mår nästan lite illa när jag tänker på det.

Nä. Det är verkligen sant att man får allt serverat på ett guldfat om man är det minsta lilla känd - och ja det gäller också C kändisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0