HÄRLIGA DAG.

Det är fredag idag mina vänner! Jag känner mig på himla bra humör idag.. härliga, härliga dag.

Igår hade vi vår första opponering i klassen, vi skulle ge konsturktiv kritik åt varandras arbeten. Det gick helt okej! Så när det var över var också delkurs 1 över. Wiho. Nu är det bara att hoppas att tentan blir godkänd..

Det jag vill ha sagt med detta är att det är omöjligt att vara på dåligt humör när man får helg på en torsdag redan och inte har ett skit att göra hela helgen. Och det är snö i Örebro. Härliga, härliga dag.

Det enda som oroar mig lite är att jag måste flytta hem på söndag. Det plus mitt virusskydd. Ja, jag har installerat något slags panda program som ska arbeta i molnen och inte märkas. Det lät ju bra tyckte jag! Tills det var installerat och jag förstod att jag inte förstod vad "arbeta i molnen" innebar.

Nu ska jag titta på Ellen, Mary-Kate och Ashley Olsen är där och ser bra ut som få. Men det roligaste med Ellen just nu är hennes "presenter" till Conan O'brian. Jag älskar nämligen Conan också så jag längtar efter hans reaktion.

HEJDÅ.


Kommentarer
Postat av: sara

Sno: a herregud alltsa. Fast det ar valdigt kallt har ocksa. Kommer du hem nasta helg och traffar mig? Jag ska kolla pa en Chelseamatch imorrn, ska bli jattekul. Kram

2010-10-22 @ 14:31:53
Postat av: Jenny

Haha ja snö, fast den har smält nu.. damn it. Ja jag kommer vara hemma, det blir grymt kul! Oo det lät väldigt skoj, lyckost dig. Skriver man så? Haha aja, vi ses om en vecka, längtar!

2010-10-22 @ 14:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0