FLYTTDAG.

Idag flyttar jag hem igen. Yes ni hörde rätt. Skitjobbigt. Inte att flytta hem egentligen utan själva flytten. Jag hatar att packa! Gick upp ganska tidigt imorse och packade ihop en stor hög som nu står i sovrummet. Snart ska vi ta tåget hem från Örebro, åka hem till mina föräldrar och låna deras bil och sedan ska vi köra till Örebro. Packa in allting i bilen och köra hem igen. Stor suck. Men, men det måste ju bli gjort.


Imorgon börjar den första jobbiga pendlingsresan. Jag börjar klockan tio så jag måste ta tåget som går klockan åtta. GRYMT jobbigt. Det är ju typ mitt i natten.

På tisdag ska jag kolla på en lägenhet och förhoppningsvis skriva på kontrakt (precis bredvid universitetet) så håll tummarna!

Nu måste jag sätta lite fart.

Vad fan gjorde jag för att få texten så jävla stor? Hur ändrar jag tillbaka? Å vad jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0