DÖD.

Hemma efter en lååång dag. Fy fan för att pendla alltså! Gick upp klockan sju, buss till statinen, tåg en timme, buss till Universitetet, föreläsning 2 timmar, göra sista ändringar på vårt PM, buss till stationen, tåg 1 timme och buss hem till bjurhovda. J A G Ä R D Ö D . Orkar knappt lyfta ögonlocken. Men det hjälper lite att komma hem till färdig mat och en grå dammtuss till katt (som förövrigt sov hos mig hela natten). Sådant värmer! Imorgon ska jag kolla på lägenheten så det blir upp i samma tid igen. Men jag slocknar väl runt nio så det är helt okej. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Alla tummar och tår hålls för dig imorgon! Du måste uppdatera mig imorn hur det gick sen, såå spännande!



Låter rätt underbart att bo hemma ett tag, nästan så det lockar mig också haha.

Som sagt så är du alltid välkommen hit, närsomhelst och hur som helst. Tvivla inte på det min lilla vän! (sorry om jag tjatar)

Kram och LYCKA TILL imorgon!!!

2010-10-25 @ 20:23:08
Postat av: J.

Haha tack älskade vän! Lovar att ringa dig sen.



Haha ja det är faktiskt inte så dumt :) O jaaa jag vet att jag är välkommen! Du kommer ångra att du sa det... hihi LÖV

2010-10-25 @ 20:56:59
Postat av: R

hahah nu blir jag nervös, kanske tar tillbaka det när du minst anar det... :D

2010-10-25 @ 21:14:58
Postat av: R

hahah nu blir jag nervös, kanske tar tillbaka det när du minst anar det... :D

2010-10-25 @ 21:18:29
Postat av: Sofia

Jag är avis. Vill också ha en grå liten tuss sovandes i min säng och maten på bordet när jag kommer hem från skolan. Jaja. Jag har ju andra saker. Som typ... en grammatiktenta, som förgyller mitt liv...

2010-10-25 @ 22:37:06
URL: http://ensofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0