Hypotes.

Nu är jag hemma i Västerås igen. Här stannar jag till Fredag nästa vecka då jag har tenta i Örebro. Till min lycka åker mamma och pappa till London på torsdag så jag kommer att få låna bilen tors-sönd! Underbart!

Helgen har varit bra, fast den har gått så snabbt att jag knappt registrerat över att den är slut.

Jag läste in min systers blogg att hon ville att jag skulle göra en lista på de sorgligaste tv-serie ögonblicken. Det är lite svårt för jag tycker att hon tog med typ alla. Men en serie som hon glömde och som har levererat en massa sorgliga ögonblick är ju Lost. när Charlie dog till exempel. Eller Sun och Jin. Och Somerhalder. Ja listan kan göras lång. Sedan tycker jag även att det var sorgligt i Prison break när Peter Stormare dog.

Idag ska jag försöka att skriva den där jäkla hypotes uppgiften (jag skippar redovisningen och skriver en egen istället) men jag ska också titta på True blood. Jag har ju faktiskt hela säsong 3 framför mig. Jag måste ändå säga att det lockar mer.


Kommentarer
Postat av: sara

har du sett The Walking Dead än? Kraam

2010-11-16 @ 22:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0