TACK!

Tack för hjälpen! Eller inte.
Nej men vet ni. Jag behöver en ny serie att obsessa över (jag hittade på den där böjningen själv. Duktig jag är). Efter att ha läst Tyras blogg (nu är jag inget större fan av henne men ändå) så har jag beslutat mig för att se 24. Sara har ju tjatat mycket om den serien så jag ska prova med första säsongen.

Will let you know what I think.
Jag ser fram emot en trevlig, lugn helg! Ikväll åker jag till Örebro - ska sova hos Elsa o kika på tv och snacka. Jag slipper gå upp klockan sju imorgon också så det är ju bara positivt. Imorgon får vi tillbaka tentan och jag är beredd på att det kommer försätta mig i en depression av sällan skådat slag.
Sedan ska jag ta tåget hem och träffa Rebecka. Vi ska gå och se "Due Date" (JAG LÄNGTAR). Sedan på lördag har jag tänkt fråga päronen om jag får låna deras bil i några timmar. Vill kika på saker till lägenheten. Jag håller tummarna för att de kommer att säga ja. Sedan en god middag och film och tidigt i säng. Lovely. På söndag ska jag plugga. J A G S K A P L U G G A . JAG SKA PLUGGA!

Hej på er.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad roligt med inflyttningsfest och tema! Alltså, finns ju miljoner grejer att välja på. Du kan ju göra det lätt och köpa nån superhero-kostym, om såna nu finns i vuxenstorlekar. Annars tycker jag att Star Wars är sjukt kul, typ yoda. Måla ansiktet grönt, köp (stora!) alvöron och måla dem gröna och det är nog inte så svårt att fixa nåt som liknar en jedi-kostym. Du kan till och med köpa ett sånt där svärd på en leksaksaffär. Eller, var Marilyn Monroe i The Seven Year Itch, med den där vita klänningen. Eller Audry Hepburn i Breakfast at Tiffany's, en lbd och mycket kajal och håret uppsatt (det skulle nog vara skitsnyggt på dig!), och du får inte glömma cigaretten i en sån där lång cigaretthållare. Eller Harry Potter, med blixt i pannan och glasögon. Eller en Avatar (skit i att filmen suger, roligt att måla sig helt blå!). Eller Jokern i Batman (det är ju ganska lätt, bara galet hår och sjukt mycket vitt smink och läppstift). Eller Matrix.



Så där, nu har du fått måååånga förslag. Jag vill också gå på sån fest!



Sjukt kul att du ska börja titta på 24 förresten, men förbered dig på att bli helt besatt. Mycket beroendeframkallande.



Kram!

2010-11-04 @ 14:06:33
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Jag tycker att du ska vara Jack Sparrow. Mycket coolt!

Annars gillade jag Sofias förslag om Breakfast at Tiffanys. Inte för att jag sett den (skräll) men beskrivningen lät riktigt nice!



Eller varför inte catwoman i en härlig tajt kreation :))



2010-11-04 @ 19:15:34
Postat av: Sara

Oj vad manga bra forslag. Jag tycker nat laskigt, typ exorcist-tjejen. Eller Jigsaw.



Angaende series, OMG du maste kolla in The Walking Dead om du inte har redan. Hur bra som helst. Kram

2010-11-09 @ 14:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0