TA TAG I DET.

Är hemma hos familjen och tänkte stanna här tills torsdag. Mysa med katterna och kanske titta på Pacific med pappa. Pacific verkar GRYM (såg första avsnittet häromdagen). Och - en sak till. Jag ska ta tag i mig själv och plugga. Nu jävlar måste jag lägga i en växel, hemtentan ska in om 1,5 vecka och jag har inte läst en enda av de tre böcker vi måste läsa. Vi måste skriva 6-10 sidor. Det är ganska mycket.

Andas. Äh, det löser sig.

Men det är ganska svårt att fokusera på tråkiga böcker när man helst av allt vill krypa ner under en filt och titta på sånt här:








Sofia vad hette den där julfilmen som vi båda ville se, om den där hunden?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, The Christmas Cottage verkar sjukt mysigt! Kul att den verkar vara efter Thomas Kinkade's tavla också, det var ju han som målade det där pusslet jag köpte senast (du vet, painter of light... haha).

2010-11-30 @ 15:51:57
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: J.

Haha shit vad kul! Jag hade ingen aning om att det va samma person som ditt pussel...men det säger väl en del om hur cheezy filmen lär vara! hihi.

2010-12-02 @ 22:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0