SIX.

Jag har varit snusfri i 6 dagar. Det är helt otroligt! Jag klättrar lite på väggarna här, men med hjälp av några nikotintabletter går det bra. Om någon vecka ska jag slopa nikotinen helt. Då kommer jag att ha besegrat Nikotingubbarna. Mohaha.

 Förresten, apropå beroenden. Vet ni vad jag är beroende av just nu? Det är ganska märkligt. Okej. Nu kommer det.... hockeypulver! En röd och en gul blandas ihop och sedan äter man upp det ("duh")

 Hahaha. Jag behöver hjälp tror jag.

Jag kollar på tv och väntar på att Gabbe ska komma. Det blir nog tidigt i säng ikväll för igår somnade jag vid fyra. Det gick inte att somna bara.

Jag skulle egentligen ha behövt plugga idag (måste läsa ut tre böcker den här veckan) men jag orkade verkligen inte. Jag tar det imorgon eller på onsdag.


Igår såg jag "The disappearance of Alice Creed". Det enda jag tänker säga är att den var grymt oväntad. Filmmakarna tog en ganska vanlig historia och twistade till den så att tillochmed jag blev förvånad. Jag har sagt det förut men säger det igen; det är inte alla filmer som lyckas överraska mig (dagen innan såg jag en film där jag förutspådde exakt vilka som skulle dö i filmen, i vilken ordning och hur det skulle sluta och hade rätt till 100 %)






Kommentarer
Postat av: Sara

grattis till en vecka som snusfri! Det blir lättare. Kram

2010-11-24 @ 13:41:44
URL: http://www.saraemanuelson.blogspot.com
Postat av: Jenny

Thanks syster! Jag hoppas verkligen det. Om inte så kommer jag att bli väldigt tjock.

2010-11-24 @ 16:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0