SCREAM QUEENS.

Har ni sett det programmet på MTV? Jag tycker att det är väldigt underhållande. Det handlar om ett gäng tjejer som tävlar om att få en roll i SAW 3D. Typ som top model fast med massa skådespelarövningar (enbart skräck såklart). Nu har ju jag sett SAW 3D och har därför en liten gissning om vem som vinner, men helt säker är jag inte.
Jag skriver förresten från Gabbes Mac och texten blir så jävla ihoptryckt med den och jag kan för mitt liv inte begripa varför. Macs är verkligen kinesiska för mig.
Jag har inte pluggat idag. Orkade inte. Men jag fixar det imorgon!
USCH JAG HAR SÅ TRÅKIGT. Gabbe sover och jag är pigg som en nötkärna. Varför säger man förresten pigg som en nötkärna? Konstigt.
Nej nu ger jag upp. Sov så gott. Jag ska kolla tv och försöka bli trött. En sista grej bara; jag behöver en grymt bra bok. En sådan som man inte kan släppa utan bara vill läsa, läsa och läsa. HJÄLP?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0