RESIDENT EVIL.

Godmorgon.


Det är torsdag morgon (?), CSN har kommit, jag har slutat snusa (och därmed sparat tusenlappar) och det är snart dags för flytt i Örebro. 1 december flyttar vi förhoppningsvis in i lägenheten. Gud, vad skönt det kommer bli.
Det är en härlig morgon!

Igår såg jag och Gabbe Resident Evil. Eller Gabbe såg 5 minuter av Resident Evil, innan han konstaterade att den sög och gick iväg.

Men iallafall, jag vet att jag är extremt efter - men jag har faktiskt aldrig känt någon vidare lust till att se den. Vilket egentligen är rätt mysko, för jag älskar ju sci fi, zombies och sånt. Vill ni veta varför jag inte haft någon lust till att se den? Det är för att trailern är universums typ sämsta trailer. Det visar ju verkligen betydelen av en bra trailer. De flesta människor verkar hata trailers, men jag älskar dem! Det finns ju inget mer spännande än en bra trailer. Jag kan tillbringa timmar åt att titta på trailers och få rysningar.

Oj vad nördigt det där lät. Aja, jag har accepterat att jag är en nörd.

Nu kom jag bort mig igen. Hur var filmen då? Ja den var inte bra. Det bästa i hela filmen var slutet (när hon vaknar upp på sjukhuset och världen är smittad), ja den vanliga början på en zombiefilm. Det var spännande. Men filmen förstod jag inte vitsen med, det var inte alls spännande och det hela kändes ganska onödigt. Det märktes att det var taget från ett tvspel. Men - jag måste ju ändå se fortsättningen nu och se om det blir bättre nu när Milla är ute i zombievärlden och härjar istället för det där tråkiga labbet.



Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0