Nya tag.

Helgen är över snart. Jag ska hämta päronen på flygplatsen snart och sedan ska vi äta tårta och fira pappsen som fyllt år. Sedan bär det av till Örebro igen. Imorgon börjar delkurs 3 på A-kursen och den ser jag fram emot! Det är dags för mediehistoria och det tror jag att jag kommer tycka är kul. Skola den här veckan blir måndag- onsdag sedan ska jag försöka läsa igenom de 4 böckerna som den här delkursen omfattar.

På lördag-söndag är det Sci-fi mässa i Stockholm och jag vill verkligen, verkligen gå, Edward Furlong kommer dit. Jag lever fortfarande för min ungdomskärlek som jag hade för honom. Jag vill se honom i verkligheten (även om han är tjock och på droger numera).

OJ. Nu måste jag visst åka, planet landar om 5 minuter. Shit. See ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0