DUE DATE.



Hade världens mysigaste fredag med världens bästa tjej. Jag lagade god soppa och vi drack lite vin hemma hos Rebecka till halva idol. Sedan åkte vi ner på stan och såg Due Date. Jag måste säga att jag blev lite besviken. Jag hade nog väntat mig en lika hysteriskt rolig film som The Hangover. Men den var rolig emellanåt och absolut inte dålig. Bara inte lika bra. Ingen film som man måste se på bio dessvärre utan jag hade nog lika gärna kunnat se den hemma. Men det var mysigt att gå på bio som vanligt!

Idag väntar en mysig, lugn lördag. Jag känner mig lite ledsen över att jag inte äger en bil dock. Man är så jävla låst. Jag önskar mig en bil mest av allt på hela jordklotet. Tänk bara att kunna åka till Maxi helt spontant och handla mat för halva priset. Ja det är nog faktiskt halva priset mot en nära butik. Det gör lite ont i hjärtat.

Jaja. Hoppas ni får en trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0