Vampire diaries, Twilight, Mortal instruments, The host

Vad har de gemensamt? Alla är populära "sci-fi" böcker om komplicerad kärlek som görs eller har gjorts till film/tv.

Jag såg klart Vampire diaries igår, eller jag såg så många avsnitt som låg uppladdade på hdmt.net och jag har inte orkar kolla om det är hela första säsongen. Men damn, jag skulle nog gärna gifta mig med Ian Somerhalder. Jag såg honom på Tyra show i förra veckan och han var så söt så man dog. Tyra i vanlig ordning skämde ut sig något extremt. Hon visste inget om tvserien vilket jag tyckte var väldigt pinsamt då han var där för att promota serien. Jaja.

Twilight Eclipse trailern har ju legat ute nu ett tag och jag kunde inte bry mig mindre känner jag. Dom har verkligen slaktat de böckerna (ÄR DET ENS MÖJLIGT?).

Mortal instruments är en rätt bra bokserie (om man bortser inscest grejen) och jag ser fram emot att se vem dom castar som Jace.

The host (Stephenie Meyer för er som inte vet eller läst) håller på att göra mig galen! Dom håller på att castar nu och jag dör av nyfikenhet över vilka som kommer få rollerna. SKYNDA.

Nu ska nörden ut och köpa snus. Sedan blir det promenad i det här pollen-farliga vädret.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0